Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Μαλλιοτραβήγματα...στο Next Top Model

Μαλλιοτραβήγματα για τις δύο next top μοντέλες Δήμητρα και Ιωάννα, με την απειλή της δεύτερης με εξώδικο και την Δήμητρα να απαντάει: "“Δεν με ενδιαφέρει καν τι λέει, δεν είχα καν τον χρόνο στις συνεντεύξεις μου να μιλήσω για εκείνη, οπότε δεν υπάρχει και εξώδικο. Αν μου στείλει πάντως, θα είναι μεγάλο λάθος της γιατί....


....θα πω αλήθειες για εκείνη που δεν θέλει σε καμία περίπτωση να μαθευτούν. Εγώ κοιτάω μόνο την δουλειά μου. Και μάλιστα όσο χρόνο χάνει εκείνη να ασχολείται μαζί μου και να στέλνει εξώδικα, εγώ κλείνω καταπληκτικές δουλειές σε Ελλάδα και εξωτερικό. Μάλιστα είναι πολύ πιθανόν να γίνω το κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας μεγάλης εταιρείας. Εκείνη ας ασχολείται με κατινιές, εγώ ασχολούμαι μόνο με το modeling".
Ανάψανε τα αίματα..